#عادت_های_زنانه_ای_که_مردان_دوست_دارند

 

۱- بوی خوش زن! من در مورد عطر سیصد هزار تومانی شما صحبت نمی کنم بلکه بویی شیرین، واقعی و اصیل که از یک خانم برمی خیزد؛ مردان این بو را دوست دارند.

۲- موهای خیس: ممکن است موهای خیس برای شما کلافه کننده باشد چون به هرجایی می چسبد. اما برای مردان نشان دهنده یک چهره جذاب و تحریک کننده است.

 

۳- زمانی که پیراهن مردانه همسرتان را به تن می کنید.

اوکی، مسئله ای نیست اما فقط آن را از ما ندزدید و برای خودتان نکنید. ما آنها را به دلایل خاصی خریده ایم و چون شما لباس دیگری ندارید که در خانه بپوشید، دلیل نمی شود پیراهنی که ما برای مهمانی های رسمی خریده ایم به تن کنید. اگر این روال عادی و تکرار شود ، دیگر کسی برای خودش خرید نمی کند!

4- زمانی که سرتان را روی گردن مان می گذارید و نفس می کشید:

از بعضی ها شنیده ام که این کار را ناراحت کننده می دانند و نمی توانند به خواب بروند اما اغلب مردان زمانیکه شما سرتان را روی شانه یا گردن شان می گذارید احساس صمیمیت و نزدیکی و مالکیت می کنند.

۶- در آغوش گرفتن: ما در آغوش گرفتن را دوست داریم.نمی گوییم که آن را بیشتر از رابطه زناشویی دوست داریم ، اما این کار را هم دوست داریم.

۷- هر کاری که با تخت خوابتان انجام می دهید دوست داریم:

آنچه که من به عنوان یک مرد در تمام سالهای عمرم فهمیده ام، تخت خواب شامل پتو، روانداز هایی که پتو را می پوشاند، بعضی ملحفه ها و بالش می شود. اما نه. تخت خواب دختران و خانمها فرق می کند. به نظر می رسد تخت خواب آنها از ۹ لایه اضافی و ۳-۴ تا بالش برای راحتی تشکیل شده است تا آنها احساس راحتی کنند.

۸- با خنده صحبت کردن: زمانیکه من می خندم و حرف می زنم شاید جالب توجه نباشد اما خنده خانم ها گرم و مطبوع است مانند رقصیدن درمیان باد وما این خنده ها را دوست داریم.

۱۰- گاز گرفتن لب پایینی: اگر در حال صحبت کردن در مورد چیزی هستید و ناگهان چیزی می گویید که نباید می گفتید ، لب تان را گاز می گیرید، مردان این حالت خانم ها را خیلی دوست دارند